Po skvělém semináři Stroj na klienty jsme se s Lukášem Suchým domluvili na další vzdělávací akci a to na praktickém tréninku na téma: Jak prodat sebe i vlastní službu / produkt. To je atraktivní téma pro každého z nás podnikajících a my věříme, že i vy se rozhodnete prodávat své zboží nebo služby lépe než dosud!

Schéma tréninku:

Trénink je přímo zaměřený na praktickou zkušenost. Účastníci budou vtaženi do obchodního rozhovoru a učit se jednoduše připravit prodej vlastního produktu a služeb.

Pracovat budeme v menších skupinkách, aby byl přínos maximálně efektivní. Trenér bude pro účastníky zároveň mentorem, který pomůže se strukturou.

Cílem je, odnést si z tohoto dne maximum vlastních postřehů, poskládat si nabité techniky na vlastní klientelu a umět je každodenně efektivně využívat ve svůj obchodní prospěch.

Obsah semináře

  • Efektivní call script
  • Představení, které si strhne pozornost
  • Otázky, které prodávají lépe, než deset katalogů
  • Jak z jedné schůzky v krátkém čase získat maximum
  • Co klientům neříkat a naopak, co potřebují slyšet
  • Námitky. Jak je využít pro svůj prospěch a těšit se na ně

Termín: pondělí 9.5.2016, 9 – 16 hodin

Místo: kavárna Swiss Cheese, Libušská 182, Praha 4, mapa: https://goo.gl/maps/SvSqN

Maximální počet účastníků: 10

Minimální počet účastníků: 6

Cena za celodenní školení:

  • 2950,- Kč vč. DPH (v ceně je káva + malé občerstvení)

Platební a storno podmínky najdete zde.

Vaše přihláška na školení

Vaše jméno a příjmení (vyžadováno)

Název společnosti

Adresa společnosti (vyžadováno)

IČ společnosti

DIČ společnosti

Váš email (vyžadováno)

Vaše telefonní číslo (vyžadováno)

Chcete nám v souvislosti s akcí něco sdělit?


 

O lektorovi

Lukáš SuchýLukáš Suchý je člověkem s velmi bohatými pracovními i osobními zkušenostmi. Je zkušeným obchodníkem, který (mimojiné) úspěšně využívá networking pro budování svých obchodů.

Prošel nadnárodními korporacemi i českými společnostmi. Byl obchodníkem v rychloobrátkovém prodeji. Zabýval se obchodem s ropnými produkty. Čaroval s finančními toky. Byl obchodním zástupcem, prodejním poradcem, konzultantem i supervizorem obchodního týmu. Užíval si na pozici projektového manažera i na pozici manažera pro významné zákazníky. Potřeboval si vyzkoušet to nejlepší.

Získával zkušenosti v ostrém nasazení. Vhozen přímo do nejdravějšího trhu.

Právě tato cesta ho vedla i k uvědomění, jedinečnosti každého člověka a k touze poznávat podstatu, poodhalovat tajemství, naučit se vnímat a tak s ostatními lidmi více souznít.

Máme se vážně na co těšit, praktický trénink Jak prodat sebe i vlastní službu / produkt je nabitý praktickými zkušenostmi a tipy!

Více informací o lektorovi najdete na www.wsu.cz