Facebook - evoluční vývoj

Všichni jsou na Facebooku! Každá firma ve vašem okolí… A vy zatím váháte? Nebo vám není zcela jasné, k čemu můžete Facebook jako firma využít? Jak z něj získat platící zákazníky? Jak jeho prostřednictvím oslovit i vaše budoucí zákazníky?

V tom případě se zúčastněte kurzu „Facebook pro firmy“!

Kurz „Facebook pro firmy“ vám odhalí, jak lze Facebook efektivně využívat, jak na něm lze propagovat vaši činnost, produkty či společnost a jak postavit vaši komunikační strategii, abyste oslovili ty správné uživatele (například budoucí zákazníky) vašich sdělení.

Facebook už dávno není o sdílení toho, jak jste se vyspali nebo co jste měli k večeři. Je o vydělávání peněz! Tak ať vám také něco přinese!

 

Co vše během kurzu probereme?

  • Proč být jako firma na Facebooku a jak se Facebook liší od Linkedin, Twitteru, Google+ a dalších sociálních sítí
  • Rozdíly mezi osobním a firemním profilem
  • Vytvoření firemní stránky na Facebooku, která zaujme vaše zákazníky a fanoušky
  • Jaké jsou role správců firemní stránky na Facebooku
  • Jak a co publikovat na facebookové firemní stránce
  • Jak a kde na Facebooku hledat nové fanoušky a zákazníky
  • Propojení internetových stránek s Facebookem
  • Jak funguje reklama na Facebooku a jaké její možnosti

Během školení můžete s Facebookem aktivně pracovat, takže si vše osaháte v praxi.

V průběhu kurzu se samozřejmě budete moci ptát na cokoli z tématu, co vás zajímá. V ceně kurzu je i následná dvoutýdenní emailová podpora pro vaše dotazy na téma Facebook pro firmy.

Pro koho je kurz vhodný?

  • Pro ty, kteří chtějí budovat svoji firemní značku či rozšířit všeobecné povědomí o své značce a firmě
  • Pro podnikatele a majitele firem
  • Pro pracovníky, kteří mají na starosti marketingové aktivity a potřebují porozumět světu online marketingu
  • Pro pracovníky, kteří komunikují s externími marketingovými pracovníky či agenturami a potřebují proniknout do termínů online marketingu

Co si z kurzu odnesete

  • Porozumění, co vám přináší sociální síť Facebook a jaké jsou její možnosti
  • Jak použít Facebook k budování vašeho firemního úspěchu
  • Ukázky kvalitních a dobře tvořených firemních stránek na Facebooku
  • Informace, jak na Facebooku získávat nové fanoušky a zákazníky pro vaši firmu
  • Pochopení, k čemu může konkrétní aktivita na Facebooku pomoci
  • Budete schopní si připravit strategii komunikace na Facebooku s ohledem na vaše cíle

Co potřebujete před tím, než se na kurz vydáte?

  • Mít založený osobní profil na Facebooku
  • Aspoň trochu si prostředí Facebooku osahat a znalost základů jako jsou pojmy příspěvek, komentář, „to se mi líbí“ apod. ;)

Trvání kurzu: cca 3 hodiny

Cena kurzu:

  • 950,- Kč pro členy Podnikatelského klubu Empiria 21
  • 1150,- Kč pro nečleny
  • nejsem plátce DPH
  • cena zahrnuje i drobné občerstvení

Termín a místo konání kurzu: 1. února 2017, 13-16 hodin. Kavárna Swiss Cheese, Libušská 182/15, Praha 4 – Libuš, mapa: https://goo.gl/maps/SvSqN

Minimální počet účastníků: 5

Maximální počet účastníků: 10

Co s sebou: notebook s možností připojení na wifi (wifi připojení je zajištěno)

Doplňující informace ke školení vám rádi poskytneme na emailu petr.slavik@empiria21.cz nebo telefonním čísle 603 720 806.

Platební a storno podmínky najdete zde.

Vaše přihláška na kurz Facebook pro firmy

Vaše jméno a příjmení (vyžadováno)

Název společnosti (vyžadováno)

Adresa společnosti (vyžadováno)

IČ společnosti (vyžadováno)

DIČ společnosti

Váš email (vyžadováno)

Vaše telefonní číslo (vyžadováno)

Chcete nám v souvislosti s akcí něco sdělit?

 

Představení lektora

Petr Slavík se věnuje online marketingu v oblasti sociálních sítí, zejména Facebooku a Linkedin. Ve své práci využívá svých znalostí a zkušeností k tomu, aby klientům přinesl co nejrychlejší hmatatelný efekt.

Školení „Facebook pro firmy“ pořádal 3 roky dosud přímo ve firmách – nyní jde o první otevřené školení pro veřejnost.

Jeho profesní stránky najdete na adrese http://www.blueweb.cz/. Kromě toho se věnuje i publikační činnosti na dalších serverech českého internetu.